NIKE T90 Laser III

Personligen är jag inte ett fan av Electric gröna färgen . Det är för högt för jag och jag skulle ha föredragit att se Vita / Metallic Gold versionen släpptes initialt . Andra faktor som jag blev besviken var att jag stötte på några blåsor . Om du bestämmer dig för att skaffa dessa , gnida handen längs insidan från klossen , och du hittar den missriktade ( enligt min mening ) söm som orsakade problemet . Därefter är jag inte övertygad om att fenorna tjänar längre på ett ändamål än bara kontroll . Det område som de täcker är för låg för att passera och skjuta . Jag skulle ha velat se dem springa in mellan 5 baljor , som erbjuder ännu mer värde till det området . Slutligen bytte 1 Fernando Torres tillbaka mot Total90 Laser II för final helger Premier League spel , där han gjorde sitt 50: e mål för Liverpool . Min fråga är , vad var upp med Laser III som övertalade Torres att gå tillbaka till den ursprungliga paret . Extremt ovanligt !

Billiga fotbollsskor Nike T90 Shoot IV AG vit grön svart

Jag har att erkänna att när jag första såg dessa jag blev helt chockad över hur många förändringar NIKE T90 gjorde mot cleat ! Den LaserTotal90 Laser III Bild III är helt annorlunda mot Laser II , men oftast , ser du företag som omdefinierar vad de har på tidigare versioner . För detta ändamål , skulle jag säga att detta är en diagonal steg inom sorten , snarare än ett steg framåt . Den Total90 Laser II handlade om energi , medan NIKE T90 Laser III handlar om precision och energi ! Inne i en mening , har Nike gått mot en jämförbar konstruktion mot Adidas Predator ( side note : detta kan vara ett mycket smart drag från deras sida eftersom Predator sorten har flyttat i upplyft design) Jag var nöjd med hur dessa utförs övergripande , och tvivlar inte på att de kommer att bli en het handelsvara kommer sommarens VM .

Leave a Reply

